nedelja, 26. april 2015

Pot nazaj

Ob 5. zjutraj smo odšli na železniško postajo. Da bi privarčevali denar smo se odločili da bomo razdaljo opravili kar peš. Našli smo peron in se ob 6.20 namestili na vlak. Celotno pot smo opravili brez problemov, najhujši del pa je bilo čakanje. Ko smo z vlakom prispeli v Helsinke smo s avtobusom odšli do letališča. Tam smo čakali eno uro da smo lahko oddali prtljago in šli skozi varnostni pregled. Potem smo čakali še eno uro do leta. Let je bil dolg a zdel se je krajši kot pred tremi tedni.
Po trdem pristanku smo tri ure čakali na letalo do Benetk, a čakanje ni bilo težko saj smo lahko zastonj pili vroče pijače in ta privilegij smo dobro izkoristili. Let je bil miren, in po dveh urah smo bili že v Postojni.

sobota, 25. april 2015

Devetnajsti dan

Jutro v šoli je potekalo kot vsako drugo. Delali smo z omrežnimi sistemi in tudi na hitro predstavili našo šolo. S učitelji smo se pogovarjali o treh tednih dela na njihovi šoli in o našem doživljanju finske. Dobili smo tudi potrdila o opravljanju izobraževanja na šoli in mentorju dali darila, ki predstavljajo Slovenijo kot spomin na naš obisk. Od vseh smo se poslovili in se jim zahvalili za pomoč in trud.

Po šoli smo odšli do trgovine in nakupili še zadnjih nekaj stvari, ki smo jih potrebovali ta dan in za pot nazaj.
Popoldne smo počivali saj smo se odločili, da bomo noč preživeli budni. Pozno zvečer smo se odpravili v center mesta in našli odličen bar s najboljšo kavo v Jyvaskyli. Velike cene pa so nas kmalu nagnale. Večerjali smo v Burger Kingu ter se še nekaj časa sprehajali po mestu. Nato smo se vrnili domov.

Osemnajsti dan

Osemnajsti dan je bil zanimiv saj nam je uspelo vzpostaviti povezavo med dvema routerjema. Med delom nam je nekajkrat na pomoč priskočil učitelj a večino dela smo opravili samostojno. Popoldne pa smo ponovno obiskali trgovino, Gamestop ter Hesburger, na poti pa nas je zalil dež. Večer smo preživeli mirno.

četrtek, 23. april 2015

Sedemnajsti dan

V šolo sem prišel zgodaj in pol ure spremljal pouk. Nato sem dvema Španskima študentoma, ki sta kot mi prišla na delo v tujini, pomagal narediti nalogo v programu za simulacijo omrežij. Ko sta program razumela smo s Finskimi učenci reševali težje naloge. Šolo smo končali ob 2.
Na poti domov sem se ustavil v trgovini, popoldne pa smo šli v center mesta te preizkusili hrano v Hesburgerju. Iskali smo tudi bar, ki ponuja dobro kavo a našli nismo nič primernega.

torek, 21. april 2015

Šestnajsti dan

Kot prejšnje dni, smo v šolo prišli zgodaj zjutraj, eden izmed učiteljev nam je odklenilnučilnico, in nas prepustil delu. Celoten dan smo bili sami in dokončali smo delo prejšnjega dne. Preizkusili smo nastavitve in delovanje različnih naprav, ki sestavljajo omrežja. Nekaj časa pa smo preučevali gokart v delavnici na katerem delajo Finski učenci.
Po šoli smo se na poti domov ustavili še v trgovini.

ponedeljek, 20. april 2015

Petnajsti dan

Kot vedno smo se zbudili zgodaj zjutraj. V šoli so nas namestili v novo učilnico v kateri bomo delali zadnji teden. Dobili smo prenosnile s programom za risanje in nastavljanje omrežij. Naučili so nas kako se program uporablja in nam dali 4 naloge. Tri smo uspešno naredili, pri 4. pa smo imeli težave.
Po šoli smo šli na kosilo v center in po spominke.
Zvečer smo praznovali še Mirin rojstni dan.

nedelja, 19. april 2015

Drugi vikend, na žalost tudi zadnji

Naš zadnji vikend je minil dokaj mirno. V soboto smo spali do 12 ure in se nato sproščali ob filmih, glasbi in serijah. S cimrom sva odšla na kosilo v center mesta, zvečer pa smo se skupaj odpravili na ogled nočnega življenja mesta. Najbolj me je presenetilo število policajev prisotnih v centru, saj v Sloveniji policajev ne vidimo tako pogosto.

Vrnili smo se zjutraj, zato je bila nedelja še bolj sproščena saj smo odšli ven le za kratek nakup.